» » ДП «МТП «Чорноморськ» потерпає від нерівних залізничних тарифів
Информация к новости
  • Просмотров: 572
  • Не нравится
  • +1
  • Нравится
8-04-2020, 17:42

ДП «МТП «Чорноморськ» потерпає від нерівних залізничних тарифів

Категория: Новости

З метою створення більш конкурентних умов при перевезенні вантажів залізничним транспортом до трьох найбільш потужних портів Одеського транспортного вузла – ДП «МТП «Чорноморськ», Одеського МТП та МТП Південний/група терміналів ТІС  (портів Великої Одеси), адміністрація ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» звернулась до керівництва Міністерства інфраструктури України щодо необхідності перегляду та встановлення однакових тарифних умов доставки вантажів залізничним транспортом. Позицію державного стивідора вже підтримала Федерація роботодавців транспорту України, звернувшись до прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля.

 

Суть проблеми полягає в тому, що при функціонуванні одного транспортного вузла, вартість доставки вантажу залізничним транспортом (власними та інвентарними вагонами) до ДП «МТП «Чорноморськ» в середньому вища на 0,70-1,79 дол. США за кожну тонну перевезеного вантажу, ніж вартість доставки до двох інших портів Великої Одеси. Таким чином, за рахунок різниці у залізничній складовій вартості доставки, відбувається надання тарифного пріоритету терміналам Одеси та Південного. Внаслідок цього зазначені термінали отримують суттєву конкурентну перевагу. Фактично, створюється штучний тарифний бар'єр на шляху перевезення вантажу до ДП «МТП «Чорноморськ» та інших портових операторів, які здійснюють перевалку в Чорноморську. В умовах роботи в одному транспортному вузлі ця ситуація є безпідставною і потребує негайних змін, оскільки для функціонування єдиної транспортної системи України створення додаткових умов розвитку вантажної бази одних портів і встановлення штучних перешкод для інших закладає підґрунтя негативних наслідків у вигляді перерозподілу вантажопотоків у межах одного з найпотужніших вітчизняних транспортних вузлів в цілому.

 

– Адміністрація ДП «МТП «Чорноморськ» проводить постійний моніторинг існуючих тарифів та намагається створювати більш привабливі та конкурентні умов для вантажовласників, – каже директор державного стивідора Олександр Попов. – Ми це робимо, в основному, за рахунок зменшення ставок НРР та надання знижок. Однак, незважаючи на це, протягом останніх років на підприємстві спостерігається тенденція до зниження вантажообігу. Наприклад, у 2019 року він склав лише 6759,4 тис. тонн.

 

Олександр Попов також відзначив, що вирівнювання вартості доставки вантажів залізницею до портів Одеського транспортного вузла не є питанням надання пільг чи тарифних пріоритетів для окремого порту за рахунок АТ «Укрзалізниця». Це питання створення рівних конкурентних умов на коротких відстанях перевезень для учасників ринку транспортних послуг А це, у свою чергу, дозволить ліквідувати штучно позбавлену можливість одному порту вільно конкурувати з іншими.

 

Довідка: У 2003 році рішенням міністра транспорту України Георгія Кірпи було введено вирівнюючий коефіцієнт до Збірника тарифів на перевезення вантажів до портів Великої Одеси (Чорноморськ, Одеса, Південний), що надало можливість ДП «МТП «Чорноморськ» у 2004 році збільшити обсяг вантажів металопродукції до 6,8 млн. тон (рекордний показник з перевалки металопродукції). Однак, у березні 2005 року дія вирівнюючого коефіцієнту була скасована Укразалізницею.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Подтвердите что вы не робот: *

НАВИГАЦИЯ

О порте
Руководство порта
Инвесторам
Партнеры порта
Государственные закупки
Профсоюзы
Противодействие коррупции

Горячая линия ДОВЕРИЯ

+38(048)738-92-77 (доб. 8666)

+38(04868)7-92-04 (доб. 8666)

Электронная почта: hotline.imtp@gmail.com (круглосуточно)

 

Главная
Новости
Галерея
Видео
Контакты
Форма обратной связи
Мобильная версия портала

 

Морские перевозки © 2016

Вверх