» » Держстивідор ДП «МТП «Чорноморськ» встановлює рекорд та надсилає позитивний сигнал партнерам для співпраці
Информация к новости
  • Просмотров: 416
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
4-05-2020, 11:38

Держстивідор ДП «МТП «Чорноморськ» встановлює рекорд та надсилає позитивний сигнал партнерам для співпраці

Категория: Новости

ДП «МТП «Чорноморськ»» завантажили першу експортну партію залізо-рудного концентрату (ЗРК) на судно типу «сapesize» у рекордні строки.

О 4-ій ранку 4 травня працівники першого терміналу ДП «МТП «Чорноморськ» завершили завантаження 78 тисяч тон ЗРК на борт балкера CAPE TRADER, який пришвартувався до першого причалу о14 годині 30 квітня.

За інформацією головної диспетчерської порту, завантаження відбулося у рекордні строки – трохи більше, ніж за три доби. Загальна норма навантаження «кейпсайзу», з урахуванням початкових і кінцевих операцій, склала 22 тисячі 550 тон за добу.

Станом на 6 годину ранку завершено драфт сюрвей (draft survey), на 10 ранку на борту судна працює комісія з оформлення його відходу, після чого CAPE TRADER залишить перший причал порту «Чорноморськ» та попрямує до порту «Южний», де на глибоководних причалах № 5 і 6 продовжить завантаження ще 95 тис. тонн ЗРК до повної вантажомісткості.

– Інтенсивність відвантаження була важлива для наших клієнтів на етапі перемовин, оскільки час вантажних операцій має безпосередній вплив на весь ланцюжок доставки товару та його вартість, а іноді має вплив на ту ціну, за якою судову партію продають на зовнішньому ринку. А для нас була важлива термінальна швидкість, оскільки ми не є класично спеціалізованим портом для навалювальних вантажів і, в першу чергу, це був внутрішній виклик для менеджменту порту, працівників першого терміналу та механізації, – говорить директор державного стивідора Олександр Попов. – Ми оперативно підготували термінал для розміщення одночасно декількох клієнтів, переробили розмір та розміщення бунтів для навалювальних вантажів, погодили з клієнтами графіки відвантаження вагонів та внутрішньопортову логістику. Все це і, в першу чергу, праця шести бригад докерів механізаторів та кранівників причальних перевантажувачів дає важливий сигнал для всіх інших учасників ринку про те, що державний стивідор ДП «МТП «Чорноморськ» є надійним партнером, не зважаючи на внутрішні проблеми. Звичайно, спеціалізовані під навалювальні вантажі термінали ДП «Южний», «ТИС-Вугілля» працюють із більшою інтенсивністю, але для цього необхідно роками модернізовуватись і заробляти для цього ресурс на ринку. Останні 4 доби показали, що  ми можемо конкурувати на стивідорному ринку та скороти час завантаження судна біля причалу, наприклад, балкера класу «panamax» – до трьох діб, «сapesize» до глибини 14 м – до чотирьох діб.

Таким чином, державний стивідор не словом, а справами доводить свою спроможність та запрошує великих виробників і експортерів до співпраці.

Нагадаємо, CAPE TRADER – це судно типу «сapesize» довжино 290,5 мерів та шириною 45 метрів. Дедвейт цього судна становить 169 тисяч 237 тон. Балкер ходить під прапором Кіпру, до Чорноморська прибув із Бахрейну. Наступне судно, яке прийме на борт чергову партію ЗРК, очікується наприкінці травня.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Подтвердите что вы не робот: *

НАВИГАЦИЯ

О порте
Руководство порта
Инвесторам
Партнеры порта
Государственные закупки
Профсоюзы
Противодействие коррупции

Горячая линия ДОВЕРИЯ

+38(048)738-92-77 (доб. 8666)

+38(04868)7-92-04 (доб. 8666)

Электронная почта: hotline.imtp@gmail.com (круглосуточно)

 

Главная
Новости
Галерея
Видео
Контакты
Форма обратной связи
Мобильная версия портала

 

Морские перевозки © 2016

Вверх