» » Державний стивідор посилює механізацію існуючих портових перевантажувальних комплексів
Информация к новости
  • Просмотров: 684
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
23-06-2020, 10:37

Державний стивідор посилює механізацію існуючих портових перевантажувальних комплексів

Категория: Новости

 За останній час ДП «МТП «Чорноморськ» спрямовує свої зусилля, для збільшення технічної потужності вантажних терміналів, що залишились у віданні державного стивідора. Під час реалізації програми виходу з кризи підприємства дефіцит коштів не дає можливості оновлювати важке підйомно-транспортне обладнання до якого відносять портові портальні крани , що складають основу виробничої потужності в любому порту. Для підвищення пропускної спроможності перевантажувальних фронтів першого та другого терміналів (районів) ДП «МТП «Чорноморськ» та раціональної обробки вантажів в вагонах були на початку року вивчені та внесені зміни в компоновку кранової схеми механізації на вантажних фронтах 1, 2 та 7 причалів і структурні підрозділи розпочали підготовчі роботи в цьому напрямку.

 Першим кроком було здійснено заходи, пов’язані з поверненням у власність державного стивідора трьох портальних кранів типу «Кондор» №№16 (в/п 40 т), 19 (в/п 40 т), 115 (в/п -50 т), які в 2014 році було передано в оренду ТОВ «Транс-Сервіс» на причалах 14,15.

 Згідно Меморандуму від 26.12.2019 р., що ініціювало ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» про взаємодію між ТОВ «Трансгрейнтермінал», ТОВ «Транс-Сервіс», ДП «Адміністрація морських портів України» було виконано переміщення портального крану «Альбрехт» №99 (в/п 10 т) з другої нитки на третью нитку причалу №2 першого вантажного району та переміщення портального крану «МАРК» №3 (в/п 16/25 т) з першої нитки на другу нитку причалу №2 зазначеного району. Здійснені заходи дозволили збільшити кількість одиниць тилових портальних кранів першого вантажного району, які можуть бути одночасно задіяні при навантаженні-розвантаженні піввагонів при обробці навалювальних вантажів, а саме ЗРК, окатиші, вугілля, чавун, тощо.

 В середені червня був розпочатий другий етап робот та проведена унікальна операція з переміщення портального крану типу «Кондор» №19 з причалу №14 до причалу №2 на відстань 1977 м . Для виконання робіт було використано понтони «ПДМ-11», «ПДМ-13», з’єднані між собою за допомогою зварювальних робіт. Після того як на портальному крані «Кондор» №19 були проведені роботи з розвороту балансирів механізму пересування крану та встановленню спеціальних підкранових колій на палубі з’єднаних корпусів понтонів, було здійснено переміщення портального крану на понтони «ПДМ-11», «ПДМ-13». Зазначену технологічну операцію було проведено вперше в акваторії ДП «МТП «Чорноморськ».

 Переміщення каравану з портальним краном «Кондор» №19 від причалу №14 до причалу №2 відбувалось за допомогою буксирів «Бургас» та «Александрія» портового флоту ДП «МТП «Чорноморськ».

 Зараз після пуско-налагоджувальних робіт на 2-му причалі ця операція з переміщення в акваторії буде проведена ще 2 рази для переміщення інших двох портальних кранів до причалу №2.

 Також важливим кроком повернення майна державного стивідору були здійснені заходи, пов’язані з розірванням договору оренди рухомого майна №19/89-о/д від 23.04.2019 р. між ТОВ «Європіан Агро Інвестмент Юкрейн» та ДП «МТП «Чорноморськ». Завдяки чому, були поверненні портальні крани типу «Сокіл» №12 (в/п 16/20 т.), №118 (в/п 16/20 т.) та типу «Альбрехт» №48 (в/п 10 т), №49 (в/п 10 т), №84 (в/п 10 т). Зазначена техніка була передана на баланс контейнерного терміналу ДП «МТП «Чорноморськ».

 Силами портових ремонтних майстерень було виконано роботу з переміщення портального крану типу «Сокіл» №60 (в/п 16/20 т) з причалу №10 на причал №7, який також буде задіяний при обробці навалювальних вантажів.

 Заходи з переміщення та повернення перевантажувальної техніки будуть сприяти збільшенню інтенсивності при виконанні навантажо-розвантажувальних робіт силами державного стивідора, і, як наслідок, призведуть до збільшення вантажопереробки на залишившихся у віданні ДП «МТП «Чорноморськ» виробничих потужностях.

 Також слід врахувати, що причали №1 та №2, що знаходяться на балансі ЧФ ДП «АМПУ», потребують реконструкції. Проект з реконструкції причалу №1, який був запланований до реалізації ще у 2017 році, так і не перейшов в стадію виконання робіт.

 Проект з реконструкції причалу №2 (проектна глибина 15 м), був розроблений та погоджений Міністерством інфраструктури України, також не реалізований.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Подтвердите что вы не робот: *

НАВИГАЦИЯ

О порте
Руководство порта
Инвесторам
Партнеры порта
Государственные закупки
Профсоюзы
Противодействие коррупции

Горячая линия ДОВЕРИЯ

+38(048)738-92-77 (доб. 8666)

+38(04868)7-92-04 (доб. 8666)

Электронная почта: hotline.imtp@gmail.com (круглосуточно)

 

Главная
Новости
Галерея
Видео
Контакты
Форма обратной связи
Мобильная версия портала

 

Морские перевозки © 2016

Вверх