» » Олександр Попов провів зустріч із трудовим колективом контейнерного терміналу
Информация к новости
  • Просмотров: 1 137
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
1-07-2020, 11:20

Олександр Попов провів зустріч із трудовим колективом контейнерного терміналу

Категория: Новости

25 червня відбулася зустріч директора ДП «МТП «Чорноморськ» Олександра Попова з активом трудового колективу контейнерного терміналу на чолі з керівником профспілки «Солідарність» Неонілою Ждановою.

Перш ніж почати відповідати на питання портовиків, Олександр Попов детально розповів про загальний стан справ на підприємстві. На закид деяких колег про те, що їх цікавить лише стан та проблеми контейнерного терміналу, Олександр Попов пояснив, що проблеми жодного з підрозділів не можна розглядати окремо від загальної ситуації.

– Працівники контейнерного терміналу отримують заробітну плату не з тих коштів, які заробив контейнерний термінал, а із загального заробітку підприємства, – каже директор держстивідора. – Тому загальний фінансовий результат держпідприємства впливає на добробут кожного із його працівників. Якщо в цілому підприємство буде збитковим і почнуться затримки з виплати заробітної плати, то вони стосуватимуться і робітників контейнерного терміналу.

Щодо загальної ситуації на ДП «МТП «Чорноморськ», то директор повідомив що за перше півріччя 2019 року збитки складали мінус 79 мільйонів, а за перше півріччя 2020 року – мінус 2 мільйони.

– Ми вважаємо, що в 40 разів покращили показники, однак, це все одно мінус, а не плюс, – каже Олександр Попов. – В той же час, ми накопичили залишок коштів на розрахункових рахунках підприємства – було 97 мільйонів, зараз – 156 мільйонів гривень. Це означає, що на найближчі три місяці ми маємо гроші на виплату заробітної плати нашим працівникам. Нагадаю, що фінансовий результат за минулий рік склав мінус 177 мільйонів гривень, в позаминулому році – мінус 61 мільйон. Цього року ми плануємо вийти на показник плюс 10 мільйонів.

Керівник держстивідора також назвав компанії, які на сьогоднішній день є найбільшими дебіторами підприємства, тобто мають перед ним борги. Зокрема, це компанії «Європініан Агроінвест Юкрейн» (борг 47 мільйонів гривень), «Метінвест Шипінг» (6 млн. грн), «Екоресурс Холдінг» (5,4 млн.грн), «Трансервіс» (4,6 млн.грн), «Фрамшипінг» (2 млн.грн), «Автологістика» (1,9 млн.грн).

Присутні на зустрічі в деталях дізналися стан справ по інших напрямках роботи, зокрема, про закупки, про позитивні показники роботи структурних підрозділів, зокрема портофлоту, про концесію, в якій братиме участь поромний комплекс. До речі, щодо можливої передачі в концесію першого та контейнерного терміналу, то Олександр Попов зазначив, що до кінця року цього точно не відбудеться. В той же час, ведеться серйозна робота із залучення на підприємство контейнерної лінії.

Після розширеної вступної інформаційної частини, працівники контейнерного терміналу озвучили свої питання, подекуди вимоги, а щодо деяких питань надали свої пропозиції. Зокрема, найголовніша проблема для людей – чотириденний робочий графік, який призвів до того, що портовики отримують мізерні заробітні плати, які не дозволяють повноцінно утримувати їхні сім’ї, сплачувати комунальні послуги та ніше. У свою чергу такий стан речей змушує висококваліфікованих спеціалістів залишати порт та шукати роботу де-інде.

– Ми сьогодні опинилися у вкрай важкій фінансовій ситуації і вихід із кризи – довготривалий процес, – пояснює Олександр Попов, – На даний момент, для того, щоб отримувати більшу зарплатню, ми повинні позбутися непрофільних соціальних об’єктів. Сьогодні ми маємо профіцит цих об’єктів (у минулому році вони «з’їли» 49 мільйонів гривень, а це і премії, і доплати та ін.) – робота у цьому напрямку триває. Ми маємо профіцит управлінського складу, скорочення якого нам не погоджують профспілки, а без їх погодження ми не можемо завершити процес скорочення невиробничих кадрів. Ми маємо величезний податок на землю та інше. Водночас, проводиться робота із залучення нових клієнтів для того, щоб завантажити портовиків роботою, але поки немає постійних вантажів (нажаль, тут є низка об’єктивних причин), ми не зможемо вивести всіх на п’ятиденний робочий графік

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Подтвердите что вы не робот: *

НАВИГАЦИЯ

О порте
Руководство порта
Инвесторам
Партнеры порта
Государственные закупки
Профсоюзы
Противодействие коррупции

Горячая линия ДОВЕРИЯ

+38(048)738-92-77 (доб. 8666)

+38(04868)7-92-04 (доб. 8666)

Электронная почта: hotline.imtp@gmail.com (круглосуточно)

 

Главная
Новости
Галерея
Видео
Контакты
Форма обратной связи
Мобильная версия портала

 

Морские перевозки © 2016

Вверх