» » СИГНАЛ «SOS» ДЕРЖАВНОЇ СТИВІДОРНОЇ КОМПАНІЇ
Информация к новости
  • Просмотров: 712
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
16-07-2020, 14:38

СИГНАЛ «SOS» ДЕРЖАВНОЇ СТИВІДОРНОЇ КОМПАНІЇ

Категория: Новости

Сьогодні біля адміністрації ДП «АМПУ» відбувся мітинг працівників порту, які виступили проти піратського захоплення приватними буксирними компаніями сфери буксирних послуг в акваторії портів Одеського регіону. Такі ситуації протягом останніх двох тижнів мали місце в портах Одеси та Южного і це не могло не викликати занепокоєння серед державних стивідорних компаній. Ситуація нагніталася протягом двох тижнів, але коли з’явилася інформація в ЗМІ про те, що існує ризик заходу приватних компаній шляхом залучення буксирів Одеського порту (державної стивідорної компанії), це питання вдалося врегулювати за підтримки МІУ. Днями знову стало відомо, що два буксири «Diamond N» і «Topaz N» вже приватної компанії з Миколаєва (агент ТОВ «Вега Шиппінг») йдуть до акваторії порту Чорноморськ, і це не могло не викликати занепокоєння у колективу портофлоту ДП «МТП «Чорноморськ». О 9 годині ранку директор держстивідора провів нараду з колективом портофлоту і працівники цього підрозділу та лідери профспілок Сергій Бризгалов та Олександр Єпіфанов рішуче заявили про відстоювання інтересів власного підприємства та висловились за проведення акції протесту.  

 

Мета акції – просити підтримку у держави, оскільки з 2013 року ринок буксирних послуг не регулюється. В той же час, портофлот ДП «МТП «Чорноморськ» має шість одиниць буксирів, потужністю від 1200 до 5000 кінських сил, які можуть обслуговувати усі суднозаходи в акваторію порту (а це понад 1600 заходів на рік) та працювати із суднами будь-яких лінійних розмірів. Проте, сьогодні, за словами директора ДП «МТП «Чорноморськ» Олександра Попова, приватні буксирні компанії, наразі з Миколаєва, намагаються поступово витіснити державні підприємства із цього ринку, при чому піратськими методами.

 

– Ми заявляємо про те, що державні стивідорні компанії мають свій портофлот і він є прибутковим, – каже Олександр Попов. – Дохідна частина портофлоту ДП «МТП «Чорноморськ» становить до 20% у структурі загального прибутку підприємства. Тому ми вимагаємо, щоб доля державної стивідорної компанії на ринку портофлоту в порту «Чорноморськ» не знижувалась шляхом наскоків приватних буксирних компаній з інших портів. Позиція держкомпанії наступна: якщо приватні компанії хочуть розвивати буксирний бізнес, то існує тільки один шлях – будь-ласка, платіть податки, платіть високі достойні зарплати, виконуйте вимоги безпеки (бо ця сфера морських послуг – це, перш за все, безпека мореплавства), платіть податки на землю, як платить державний стивідор (більше 18 мільйонів гривень), утримуйте штат висококваліфікованих працівників, судноводіїв та судномеханіків, вкладайте гроші в модернізацію флоту, платіть податки під українським прапором та в бюджет міста Чорноморськ і тоді чесно конкуруйте з державним стивідором. А заходити в акваторію ночами, на вихідних, красти в нас один-два суднозаходи – це не бізнес підхід та не конкуренція. Це піратство. Ми хочемо, щоб у цьому питанні нас підтримала держава.

 

На сьогоднішній день у портофлоті ДП МТП «Чорноморськ» працює колектив висококласних судноводіїв-механіків (261 чоловік), на БТОРФ (база технічного обслуговування флоту) – 57 висококваліфікованих зварювальників та судноремонтників. Портофлот може формувати дохід більше 260 мільйонів гривень на рік, що дозволяє платити податки, заробітну плату спеціалістам морських спеціальностей, самостійно ремонтувати свій флот на базі портової механізації, платити податки, амортизацію, брати участь у рятувальних операціях, льодових проводках, пожежогасіннях та інше.

 

Під час акції протесту, лідер профспілки Сергій Бризгалов зазначив, що зараз задача кожного – відстоювати не позицію керівництва чи міністерства, а власний інтерес підприємства. Тому колектив і профспілки закликають профільне міністерство почути проблеми з буксирами у порту «Чорноморськ» та здійснити певні кроки щодо встановлення правил гри на цьому ринку.

 

Сьогодні питання роботи буксирів найбільших державних стивідорних компаній (ДП «МТП «Чорноморськ» ДП «МТП «Южний», ДП «ОМТП»)  на особистому контролі у міністра інфраструктури Владислава Криклія, тому наразі керівництво МІУ поставило задачу профільному департаменту (Директорат морського та річкового транспорту) вплинути на ситуацію.

 

Буксири ДП «МТП «Чорноморськ», які сьогодні працювали в акваторії, вийшли на траверсу підхідного каналу порту і в знак солідарності увімкнули систему пожежогасіння та дали потужний звуковий сигнал-гудок, який одночасно став сигналом SOS, аби привернути увагу до цієї проблематики. Цю ж акцію підтримали буксири в порту «Южний» та Одеському МТП.

 

 

 

 

 

 

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Подтвердите что вы не робот: *

НАВИГАЦИЯ

О порте
Руководство порта
Инвесторам
Партнеры порта
Государственные закупки
Профсоюзы
Противодействие коррупции

Горячая линия ДОВЕРИЯ

+38(048)738-92-77 (доб. 8666)

+38(04868)7-92-04 (доб. 8666)

Электронная почта: hotline.imtp@gmail.com (круглосуточно)

 

Главная
Новости
Галерея
Видео
Контакты
Форма обратной связи
Мобильная версия портала

 

Морские перевозки © 2016

Вверх