» » Робоча зустріч керівництва ДП «МП «Чорноморськ» з працівниками першого терміналу
Информация к новости
  • Просмотров: 786
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
12-08-2020, 08:56

Робоча зустріч керівництва ДП «МП «Чорноморськ» з працівниками першого терміналу

Категория: Новости

У п’ятницю 07 серпня 2020 року відбулась робоча зустріч директора ДП «МТП «Чорноморськ» Попова О.М. з колективом першого терміналу. Зустріч проводилась під час ранкової «перезмінки» без порушення виробничого процесу.

Також, для участі на планерку запросили всі профспілкові організації державного стивідора: ПРМТ МПЧ, профспілку професіоналів докерів-механізаторів, незалежну профспілку, профспілку «Солідарність» та профспілку працівників морського порту «Чорноморськ».

Метою робочої зустрічі було ознайомлення працівників першого терміналу з результатами роботи за перше півріччя 2020 р. та положенням на підприємстві в цілому, планами на 3-4 квартал 2020 р. та вирішення поточних виробничих питань. Перш за все, докери комплексних бригад та керівники підрозділів порушили питання завантаженості у 3-4 кварталі потужностей терміналу, оскілки від цього залежить дохід кожного працівника. Директор порту Попов О.М. зазначив в своєму виступу, що конкурентне середовище в стивідорному сегменті постійно зростає і крім терміналів в портах Великої Одесси в цьому році держстивідор отримав ще одного конкурента в акваторії власного порту з переходом спеціалізованого рудного комплексу в тилу 10 причалу в приватну компанію. Тому ми не можемо постійно анонсувати процес перемовин з відправниками та розкривати умови укладених контрактів, оскільки зараз потужностей в портах з перевалки більше ніж вантажів і боротьба йде не лише за тонни але і за клієнтів, тому так важливим є зараз комплексний сервіс та якість послуг, що надається експортерам\імпортерам-вантажовласникам. Проте, були названі плани з обробки вантажів у поточному кварталі. Так, за інформацією в серпні місяці залучені до перевалки вантажі металопродукції та вугілля, продовжиться робота зі стартом зернового сезону з обробки зернових вантажів на глибоководному 1-му причалі.

Обговорювалися і оперативні питання що вже виконані. Раніше було проведена унікальна операція з переміщення та повернення з оренди перевантажувальної техніки на перший термінал, зокрема 3-х кранів, які сприятимуть збільшенню інтенсивності при виконанні навантажо-розвантажувальних робіт силами терміналу. З метою прискорення введення їх в дію силами механізації ДП «МТПЧ» провадиться діагностика та здійснюються ремонтні роботи зазначеної техніки. Також, для виконання більш привабливого спектру робіт на першому терміналі, і що надасть можливість зацікавити вантажовласників, фінансовим планом підприємства на 2020 рік передбачено придбання та встановлення в тилу терміналу ваги у кількості двох одиниць. Для цього розпочати роботи з приведення складських площ в порядок, зокрема відбувається закладка плит на залізничних коліях №№85,87 для виконання швидких та безпечних маневрових робіт та можливістю переміщення навантажувачів з вагонами вздовж колій. Також силами портових майстерень та автобази здійснюється ремонт складу для навалювальних вантажів в тилу 2-го причалу. В процесі підготовчі роботи з перевірки та технічного огляду залізничних ваг.

Також, на питання про економічне обґрунтування скорочення та підвищення окладів Попов О.М. наголосив, « …це ж ні для кого не тайна, що останніми роками державна компанія розвивалась непропорційно, приватний бізнес відтісняв нас зі стивідорної та іншої дохідної діяльності (швартування, портове буксирування, тощо), ДП «АМПУ» надавала доступ портового оператора до причалів різним компаніям та запускала в акваторію приватні буксири. Виробничі потужності та цілі портові термінали 2-ий, 3-ій, 4-ий, Спеціалізований комплекс з переробки руди, База наливних вантажів, криті та відкриті майданчики передавались в оренду; крани, інша перевантажувальна техніка також передавались в оренду, и, де-юре їх вже не існує в складі держстивідора у 2020 році. А соціальні об’єкти та навантаження на фонд оплати праці від невиробничих підрозділів та керівного складу лише збільшувалось і зараз кожний докер на причалі повинен заробити ще для 4-х працівників з інших невиробничих підрозділів. Накопичені борги до 170 млн. грн. у попередніх періодах, кредиторська заборгованість та судові справи лише посилюють непопулярні контрзаходи для запобігання входження підприємства в борги по зарплаті. Тому, останні місяці провадиться робота з аналізу завантаженості частини невиробничих підрозділів, але ми цінимо труд кожного, хто будував та розвивав підприємство всі ці роки і будемо боротись за кожного, щоб не проводити скорочення наскільки буде дозволяти економічний стан підприємства та підтримка профільного міністерства інфраструктури з реструктуризації боргів, перш за все перед ДП «АМПУ» та підтримки нашої фінансової ліквідності».

Додатково, присутні на зустрічі в деталях обговорили реальне становище підприємства, фінансові показники, стан юридичних справ та чинники, з яких керівництву доводиться використовувати непопулярні кроки для «ведення боротьби за живучесть» компанії, що нажаль стосуються від кожного працівника до керівника порту.

Директор порту також на нараді повідомив про початок підготовки до здійснення приватно-державного партнерства в морському порту Чорноморськ (наказ Міністерства інфраструктури України від 24 червня 2020 року №368). Зокрема, зазначеним наказом розпочато підготовку до передачі в концесію території паромного комплексу та тилов 1-6 причалів (першого вантажного району та контейнерного терміналу) ДП «МП «Чорноморськ». На сьогоднішній час проводяться підготовчі кроки з вибору експертної організації-консультанта, за допомогою якої буде проведена систематизація інформації, аналіз та ТЕО державного-приватного партнерства.

Також Попов О.М. зазначив, що ключовою позицією керівництва державної компанії на всіх перемовинах в найближчі місяці буде збереження робочих місць та соціальних гарантій в цілому по порту, а не лише по окремих складових, що оголошені, як об’єкти для концесії (поромний комплекс та тили 1-6 причалів), тому буде запропоновано під час аналізу та роботи консультанту розвивати та модернізувати ДП «МТП «Чорноморськ» в цілому з максимізацією концесійних платежів.

Після основної частини зустрічі працівники першого терміналу озвучили свої питання до керівництва з невирішених побутових незручностей. Наприклад, встановлення в побутових приміщеннях кондиціонерів.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Подтвердите что вы не робот: *

НАВИГАЦИЯ

О порте
Руководство порта
Инвесторам
Партнеры порта
Государственные закупки
Профсоюзы
Противодействие коррупции

Горячая линия ДОВЕРИЯ

+38(048)738-92-77 (доб. 8666)

+38(04868)7-92-04 (доб. 8666)

Электронная почта: hotline.imtp@gmail.com (круглосуточно)

 

Главная
Новости
Галерея
Видео
Контакты
Форма обратной связи
Мобильная версия портала

 

Морские перевозки © 2016

Вверх